Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 145-146, тема за общи приказки

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от Gogata Покажи съобщение
    Май така ще направя.Ако има такъв и прозрачен ще е идеално.Ще проверя тези дни по магазините.Благодаря!
    Гога, мажеш вътрешния ръб на капачката със силикон. Само на 2 места по диаметъра.
    Работата спи и даже можеш лесно да си махнеш капачката след това.
    145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

    www.ClassicCar-bg.com

    Comment


    • #47
      Today 14:41
      ivan dimitrov А вдига ли към 1500 об докато е студена и после да ги смъква "на порции" до 800 - 900.Ако не то си проверете датчикът за температура на входящият въздух.Друга причина може да е МПХ.

      Да ,колега.Точно така прави-вдига ги до 1500 об някъде и после точно на порции ги смъква до 800-900.Значи проблемът ще се оправи чрез подмяна на датчика или чрез почистване на МПХ-то или по 3-ти начин?
      146 1.6 boxer

      Comment


      • #48
        ---
        Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 21:43.
        Арфа Ромео 146 1.6 боксер

        Comment


        • #49
          Проблемът с оборите го решихме,за което съм ви много благодарен колеги
          Остава отворен обаче въпросът с вратата.Някакви идеи как да реша проблема там,че е кофти да влизам от някоя от другите врати,за да си отворя шофьорската врата
          146 1.6 boxer

          Comment


          • #50
            в какъв смисъл не се отваря вратата. не се отключва от ключалката или като дръпнеш дръжката не щраква и не се отваря.
            точка

            Comment


            • #51
              Като дръпна дръжката не се отваря,само от вътре се отваря.
              146 1.6 boxer

              Comment


              • #52
                Сваляне на бравата колега, така от самосебе си няма да се оправи. Има един пластмасов държач който се чупи. Обикновено отначало се започва със затруднено отваряне, като трябва да дръпнеш дръжката зверски нагоре, а впоследствие съвсем отказва. Като свалиш ще го видиш (ако е той проблема де), така ми е трудно да ти го опиша. Оправя се като на негово място се навие подходящ по размер самонарязващ винт.
                166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                Comment


                • #53
                  Значи без сваляне няма да се размине,както си и мислих за съжаление
                  Благодаря ти колега tonov
                  146 1.6 boxer

                  Comment


                  • #54
                    Свалянето не е трудно
                    За 1 час може да свалиш корите, да видиш проблема, ако е лек да го отстраниш и да си сглобиш врата

                    Comment


                    • #55
                      Преди малко си изкарах акъла за втори път заради "липсващ" съединител.
                      Тъкмо се качвам на Цариградско и ще ускорявам вече, и ми 'изчезва' съединителя.
                      Предния път се беше измъкнал педала на съединителя от 'буталцето', телчицата там дето уж пречи това да се случи някак се беше изхлузила. И педала потъна до долу и тва е...
                      И викам аре пак така стана, добре че имаше спирка на близо и спирам, а то панела с бушоните паднал и застанал пред педала и ми пречи да го стигна...

                      Случвало ли ви се е такова нещо?
                      Голяма простотия добре че имаше къде да отбия преди да направя някоя глупост...
                      sigpic
                      146 1.9 JTD, 99'

                      Comment


                      • #56
                        колеги смятам да си копувам 145 1.9 jtd,че тази от подписа си замина(ПТП),даите някой акъл какво да гледам и слушам по мотора когато копувам...ще сам много благодарен за савет
                        alfa romeo 145 1.6 16v TS 97 120hp sigpic CRASH
                        145 1.6 16v TS 99
                        166 2.4 JTD 150(hp)

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от PacheV Покажи съобщение
                          колеги смятам да си копувам 145 1.9 jtd,че тази от подписа си замина(ПТП),даите някой акъл какво да гледам и слушам по мотора когато копувам...ще сам много благодарен за савет
                          Според мен всичко трябва да погледнеш.Първо мотора:турбина,дебитомер,термостат,подгревни свещи,че аз си я купих с 4 изгорели а си палеше без проблем та аз за това се сещам по-проблемно но за мотора според мен ще ти трябва една диагностика за да си покаже всичко.
                          Fiat Punto 1.2 75 ELX
                          EX-Alfa Romeo 146 1.9JTD Diesel surprise
                          EX-Alfa Romeo 155 2.0 8V
                          EX-Fiat Bravo 1.6 16V Sx

                          Comment


                          • #58
                            Колеги, на всички крикът ли е от уникалния тип, който не може да се развърти свободно, преди да сте повдигнали колата почти до край и се използва лулата, за да вдигате и сваляте? Нямам думи да опиша гениалността на италианската инженерна мисъл вложена в тоя крик.
                            Алфа Ромео 146 1.6TS 1999
                            Mazda 6 2.3 2005
                            sigpic

                            Comment


                            • #59
                              Първоначално публикувано от DerMeister Покажи съобщение
                              Колеги, на всички крикът ли е от уникалния тип, който не може да се развърти свободно, преди да сте повдигнали колата почти до край и се използва лулата, за да вдигате и сваляте? Нямам думи да опиша гениалността на италианската инженерна мисъл вложена в тоя крик.
                              Ми моя е такъв, и на други 145/146 съм виждал същия. Настина странен опит да направят нещо хитро... Първия път като го ползвах и видях, че лулата опира в земята бях меко казано фрапиран
                              Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
                              Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от DerMeister Покажи съобщение
                                Колеги, на всички крикът ли е от уникалния тип, който не може да се развърти свободно, преди да сте повдигнали колата почти до край и се използва лулата, за да вдигате и сваляте? Нямам думи да опиша гениалността на италианската инженерна мисъл вложена в тоя крик.
                                Първоначално публикувано от Sm0k Покажи съобщение
                                Ми моя е такъв, и на други 145/146 съм виждал същия. Настина странен опит да направят нещо хитро... Първия път като го ползвах и видях, че лулата опира в земята бях меко казано фрапиран
                                И на другите марки е така, нема се плашите. Крикът да не мислите, че се произвежда в заводите на FIAT
                                Който не му аресва да си вземе един жигулов или друг от приложените долу
                                Attached Files
                                156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
                                Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

                                Comment

                                Working...
                                X